.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمامی نیروهای شرکتی قراردادی می شوند

وزیر کار و اموراجتماعی تاکید کرد: همه نیروهای شرکتی باید امسال وضعیت شغلی آنان به صورت قراردادی شود.

عبدالرضا شیخ الاسلامی اظهار داشت: اگراین عمل ازسوی ادارات و شرکتهای دولتی و خصوصی طرف قرارداد انجام نشود، تخلف محسوب می شود و ادارات کار شهرستانها و استانها باید در این بخش اهتمام جدی داشته باشند.
وی در پاسخ مشکلات ناشی از اجرای ماده 103 که با افزایش سقف بیمه تامین اجتماعی برابر کارگران که برخی از کارفرمایان اقدام به اخراج برخی ازکارگران از واحدهای تولیدی کردند، افزود: خوشبختانه در قانون برنامه پنجم توسعه به صورت ماده 80 دوباره تصویب شده و پیگیری شد.

وزیرکار و اموراجتماعی اضافه کرد: از رئیس جمهور وهیئت دولت درخواست کردیم که قانون افزایش حق بیمه کارگران به روال سابق برگردد تا آیین نامه های آن تصویب و به همراه جزئیات آن به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه نامه اجرایی شدن آن توسط رئیس صندوق تامین اجتماعی به همه استانها ابلاغ شده است، تصریح کرد: هم اکنون همه مراکز تامین اجتماعی در سراسرکشور موظف هستند که لیست های بیمه ای کارفرمایان را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: قانون حق بیمه کارگران واحدهای تولیدی همانند سال گذشته است و افزایش برای آن پیش بینی نخواهد شد.مهر/234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مرداد 1390
با سلام و خسته نباشيد
با تشكر از وزير محترم كار و امور اجتماعي اما سئوالي در اين جا مطرح مي باشد و آن اينكه در رابطه با تبديل نيروهاي شركتي در ادارات دولتي با مدرك ديپلم لفظي مورد استفاده قرار مي گيرد و آن اينكه اين نيروها چون كارشان حجمي مي باشد شامل اين مصوبه دولت نمي باشند . در اين رابطه چه جوابي مي توان داد؟ قضيه حجمي و غير حجمي ديگر از كجا در آمده است ؟
کارمند دانشگاه پيام نور استان تهران 8 مرداد 1390
با سلام اين آقاي وزير براي خودش حرف مي زند و اين صحبت هاي شيرين را آقاي فروزنده معاون منابع انساني رئيس جمهور هم پيش از اين نطق فرموده بودند چي شد من نزديک به چهار سال است که به عنوان نيروي شرکتي در دانشگاه پيام نور استان تهران مشغول به کار هستم و از وقتيکه اين وزير و وزراي محترم در اين خصوص صحبت کردن مسئولين دانشگاه پيام نور هيچ اقدامي انجام ندادند اين چه دستورالعملي از جانب دولت است که خود دولتها آنرا اجرا نمي کنند.
SOHRAB 8 مرداد 1390
ای بابا اگر همه وزارتخانه ها و ادارات این کار را عملی کنند وزرات نفت هرگز چنین کاری را نخواهد کرد همانطور که تاکنون اقدامی نکرده جالبه از وزیر محترم کار یه سوالی دارم منکه فوق لیسانس می باشم و در رشته وسمت مرتبط حدود 6 سال مشغول به کار می باشم چرا نباید تاکنون تبدیل وضعیت می شدم ؟؟؟این وضعییت تا کی باید ادامه داشته باشد؟؟؟ تبعیض تا چه حد؟؟؟ جالب است بدانید تبعیض بین نیروهای رسمی و پیمانکاری در وزارت نفت بیداد میکنه ...لطفا پاسخ دهید
نا شناس 8 مرداد 1390
ما کارمنداي استانداري گيلان هستيم که قرار بود قراردادي بشيم همه کارامون از قبيل گزينش و آزمايش و ... انجام داديم ولي بازم شرکتي هستيم تا آخر شهريور باهامون قرارداد بستن
برمو 8 مرداد 1390
نیروهای قرادادی شهرداری ها؛پس کی رسمی میشوند...
fa 9 مرداد 1390
با سلام و خسته نباشید .الان حدودا 4 ساله نیروی شرکتی شهرداری هستیم ولی تا حالا هیچ تغییری در وضعیتمون ندادند پس کی میخواین تغییر وضعیت بدیم. مابا داشتن لیسانس ولی حقوق دیپلمه ها رو میگیریم.تو رو خدا رسیدگی کنید.
عبدالله 27 مهر 1390
باسلام.تورا به خدا به داد نيروهاي شركتي پيام نور برسيد به اسم نيروههاي حجمي از آنان در امور اداري ونگهباني استفاده مي شود ولي به اسم نيروي حجمي قراردادي نمي شوندنمونه بارز آن در استان كهگيلويه وبويراحمد وجود دارد
عبدالله 27 مهر 1390
سلام -تورا به خدا جان امام زمان(ع) حرفهاي ما را به مسولين انعكاس دهيد واقعاً در حق نيروهاي شركتي ظلم مي شود ودليلشان هم اين است كه مي گويند شركتي هستيد حق هيچ گونه اعتراضي نداريدبه خدا قسم با نيروههاي غير ايراني هم چنين برخوردي نمي كنند.دانشگاه پيام نور
شرکتی پیام نور 21 شهريور 1391
با سلام. چرا کسی به فکر نیروهای شرکتی پیام نور نیست؟؟؟ آقای رئیس جمهور اگه مصوبه تبدیل وضع سر کاری بود پس چرا الکی دل مارو خوش کردید و جهت تبدیل وضع با مصاحبه انجام دادید؟؟؟؟؟؟ انصافتان کجا رفته!!!!!!!!!!!
نا شناس 8 بهمن 1391
با سلام. این چه بخشنامه ای است که قابلیت اجرا ندارد ما نیروهای شرکتی بانک کشاورزی که همچنان باز شرکت با ما قرارداد می بندد و انگار نه انگار تمام دستگاهها ملزم به اجرای بخشنامه صادره شده اند و باید پای شرکتهای واسطه حذف شود. خدا خیرتان دهد به داد ما هم برسید..
نیروی شرکتی پیام نور یاسوج 19 اسفند 1391
الان مورخه 19/12/1391 است هیچ خبری از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی پیام نور استان کهگیلویه بویراحمد نیست تورا به قران به داد ما برسید 38 سال سن دارم دارای مدرک لیسانس و پنج سال سابقه در دانشگاه پیام نور بخاطر تبدیل نشدن به قرارداد معین هنوز مجرد هستم تورا به خدا کمکمان کنید
lkjl 2 ارديبهشت 1392
لطفا بخشنامه ای رو صادر کنین که توانایی اجرایی کردنش رو داشته باشین نه اینکه این همه آدم رو درگیر بازیهای سیاسی خودتون کنین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.